close

Prøv vores Customer Experience Platform i dag.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Anbefalet

Forfatter og medstifter af Relationwise J. Christian Andersen introducerer dig til Net Promoter Score® ”hvordan” med sin bog Anbefalet, en praktisk guide med mange eksempler på best practice, som kan implementeres direkte i din virksomhed.

Download bogen gratis her

At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.

Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.

Læs bogen før din konkurrent, start din rejse med Net Promoter Score® og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
Det er ikke tilfældigt, at verdens mest succesfulde virksomheder (f.eks. Apple) bruger et systematiseret kundemålingsprincip. Og de bruger ikke et hvilket som helst system. De bruger Net Promoter Score®. Få en grundig introduktion i bogen Anbefalet og læs om en række virksomheder der hver dag bruger modellen til at få flere kundeambassadører.

Download bogen gratis her