net-promoter-score-nps
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Net Promoter Score / NPS


En virksomhed har brug for kundetilfredshedsundersøgelser for at finde ud af, om kunderne er glade for virksomhedens vare/service. Et godt udformet spørgeskema kan medvirke til at gennemføre succesfulde kundetilfredshedsundersøgelser. I denne kategori kan du finde inspiration til, hvordan du kommer i gang med måling af kundeloyaliteten.


Før man udfører en kundetilfredshedsundersøgelse
Effektive spørgsmål i en spørgeskemaundersøgelse, og værdien af Net Promoter Score®
8 tips til en højere svarprocent
Forstå kundetilfredshedsundersøgelse og Net Promoter Score®
Vigtigheden af Net Promoter Score® og kundetilfredshedsundersøgelser
Hvordan kan Net Promoter Score® bruges til at forbedre kundeservicen?
Hemmeligheden bag Kundefastholdelse, Kundeloyalitet og øget Indtjening!
Vis kundetilfredsheden, skab tillid og få nye kunder
Se tilfredsheden over tid
Hvad er de nyeste trends og udviklingen indenfor kundemålinger?
Valg af spørgeskemamodel – Net Promoter Score® modellen
Nuancer i en vellykket kundetilfredshedsundersøgelse herunder Net Promoter Score®
Net Promoter Score® løser forfejlede kundetilfredshedsundersøgelser
Tips til at undgå vage resultater af kundetilfredshedsundersøgelser, herunder Net Promoter Score®
Klassificering af kunder i en kundetilfredshedsundersøgelse med Net Promoter Score®
Net Promoter Score® skelner mellem kundetilfredshed og kundeloyalitet
Basale retningslinjer for kundetilfredshedsundersøgelse
Net Promoter Score® kommer kundeklager i møde
Lyt til kunderne med Net Promoter Score®
Årsager til lave responsrater i kundetilfredshedsundersøgelsen
Vis din Net Promoter Score® og få nye kunder
Net Promoter Score® – et effektivt redskab til at fastholde kunder
Fordelen ved ét spørgsmål i en kundetilfredshedsundersøgelse
Online spørgeskema til projektevaluering
Ting man skal huske, når der udføres kundetilfredshedsundersøgelse
Metoder til at forbedre kundetilfredshedsundersøgelsens responsrate
Få kundernes feedback med Net Promoter Score®
Fordele med Net Promoter Score®
Brug Net Promoter Score®-målingen skal ske kontinuerlig
En introduktion til Net Promoter Score®
Fordele ved Net Promoter Score®
Styrk kundeloyaliteten med Net Promoter Score® 1/2
Styrk kundeloyaliteten med Net Promoter Score 2/2

Værdien af tilfredse kunder

For enhver virksomhed er det vigtigt at have tilfredse kunder. Kundetilfredsundersøgelser kan bruges til bestemme hvorvidt kunderne er tilfredse med virksomhedens service eller produkt. Resultatet af løbende målinger giver for mange virksomheder stor værdi og vil nemt og hurtigt tydeliggøre hvilke områder der skal arbejdes på at forbedre. Der kan hurtigt foretages de nødvendige ændringer og få flere nye, eksisterende og vigtigst af alt tilfredse kunder. Net Promoter Score, er en anerkendt og meget anvendt model til at måle ens kunders loyalitet. NPS undersøgelsen indeholder kun et enkelt spørgsmål og giver derfor en langt højere svarprocent end lange spørgeskema modeller.