dmav rapport
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Vil dine kunder anbefale dig til andre?

Få vores DMAV-rapport og lær hvordan du kan forbedre jeres kundeloyalitet. Læs hvordan Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder arbejder med Net Promoter Score (NPS) for at få bedre kundetilfredshed.
dmav

Vil du vide hvordan du kan få flere loyale kunder der vil anbefale din virksomhed til andre? Få 52 sider med inspiration fra førende virksomheder og eksperter der dagligt arbejder med Net Promoter Score (NPS), kundeloyalitet og kundetilfredshed. DMAV-rapporten giver også din virksomhed mulighed for at benchmarke sig mod vinderen.

Rapporten indeholder blandt andet:

  • Sådan blev Irma Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
  • Case stories og inspiration fra bl.a. Arbejdernes Landsbank og Københavns Lufthavne
  • Et framework for kundeservice i verdensklasse
  • Tips til hvordan du kan blive Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2019

Køb rapporten på Saxo.dk , eller tilmeld dig vores nyhedsbrev så sender vi rapporten som pdf uden beregning.



Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy

DMAV-konference og awarduddeling

naked-marketing

Rapporten er baseret på vores årlige konference og awarduddeling, hvor virksomhedsledere deler deres viden om kundeloyalitet og deres arbejde med Net Promoter Score (NPS). Virksomheder der gør en ekstraordinær indsats for deres kunder og medarbejdere, bliver på konferencedagen hyldet ved at modtage vores DMAV-statuette, for enten at være Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed, eller for ekstraordinære indsatser og resultater.

Konferencen fokuserer på Net Promoter Score (NPS), kundeloyalitet, kundetilfredshed og hvordan tilfredse medarbejdere spiller en ekstrem stor rolle i forhold til om dine kunder er loyale og glade.

Vi vil gerne italesætte, at vækst kan – og bør – skabes gennem gode relationer.

Vi håber, du vil lade dig inspirere af DMAV-rapporten til at sætte agendaen i din virksomhed. En agenda, hvor mennesker prioriteres først.

Rapportens kapitler

05

Feedback fra deltagere

07

Leder

09

Hanne Lindblad Kultur spiser strategi til morgenmad

17

Annette Havlit Vi skal tale mindre om kunderne og meget mere med kunderne

27

Irma vinder årets hovedpris som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed

35

Københavns Lufthavne A/S vinder årets pris for ekstraordinære indsatser og resultater

39

Alm. Brand Bank: Varig kundeloyalitet er vigtigere end hurtig profit

43

Hvordan fandt vi årets vindere?

45

Shortlistede virksomheder 2018

48

Highlights fra DMAV 2017

49

Rådgivningspakke

50

Om Relationwise

NPS

Vores kunder elsker Relationwise