close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Admind leverer fra deres kontor på Østerbro digitale løsninger, der letter livet for servicebranchen.

VORES TILFREDSE KUNDER fortæller gerne om deres ople- velser til andre. Men det gør de utilfredse kunder også. Det er derfor vigtigt, at vi følger op på de dårlige scores, og det er noget af det, jeg har gjort meget ud af. Jeg ringer til alle kunder, som har givet os fra 8 og ned. Det er ikke en tilfredsstillende score for os, når man kan afgive 10 point. Jeg synes derfor, det er vigtigt, at vi også får fat på de passivt tilfredse kunder. Vi har det ikke godt med at få et ottetal, og de passivt tilfredse bliver konsekvent kontaktet. Kunderne tager utrolig positivt imod vores opkald.


VI VIL DIFFERENTIERE OS på den personlige relation. Det er det, der er tilbage, hvis man ikke skal konkurrere på produkt og pris. Vi har fastholdt den samme pris for vore produkter i mange år, idet vi har besluttet, at prisen ikke skal være en begrundelse for at fravælge os som leverandør. Det 5. punkt i vores mission er, at: ”Alle skal have råd til at anvende vore højt udviklede produkter med en enkel tilgang og utallige muligheder”, og det punkt mener vi. Vi har set, at vore konkurrenter har valgt at følge vores prisniveau, hvilket betyder, at dette ikke er et konkurrenceparameter. Vi er nødt til at skabe en personlig relation og troværdighed, hvis vi skal overleve. Ellers bliver vi blot en af mange. Her er det et uvurderligt hjælpemiddel, at vi har et værktøj til systematisk at spørge vores kunder, så vi kan sikre, at vores portefølje af kunder har det godt, eller at de kan melde tilbage, hvis de ikke har det godt. Det giver os en konkurrencemæssig fordel.


Et budskab til andre direktører, som måske er kommet lidt langt væk fra kunderne, kunne være at tage ud med en sælger. Jeg mener, det kan være sundt for os at se, hvad der sker i marken, og dermed have fingeren på pulsen. Sælgeren vil meget gerne have chefen med, og det betyder ydermere, at sælgeren får en mere personlig relation til chefen, og at direktøren får en mere personlig relation til kunderne. Efter min mening burde det være obligatorisk for alle direktører: Koncentrer dig om frontline og kundetilfredsheden.