close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

BRFKREDIT

Den gode kundeoplevelse er ikke et nyt buzzword. Det er god, sund fornuft og har eksisteret mindst lige så længe, som BRFkredit har leveret finansielle løsninger – nemlig helt tilbage til 1797.

BRFKREDITS MÅL er at være en lydhør og kundeorienteret virksomhed. Vi mener, at en kombination af moderne teknologi og engagerede medarbejdere er grundpillen i den fortsatte udvikling af BRFkredit. Vi har prøvet flere it­løsninger til vores Customer Experienceprogram. Det er først med lanceringen af vores nuværende løsning, hvor vi kun benytter Net Promoter Score®­spørgsmålet, at vi har fået indarbejdet resultaterne af kunde­målingerne i vores udvidede salgsproces.


VI HAR STORE erhvervskunder, og det er derfor vigtigt, at vi får svar fra alle. Netop det, at det kun er ét spørgsmål, gør det lettere at indsamle svarene, og kunderne har taget godt imod det. Vi spørger kun den samme kunde en gang om året, men vi har fordelt alle kunderne ud over hele året, så vi kan få løbende feedback. Flere gange om året holder vi status over kundemålingen, og vi bruger vores NPS® som en Key Performance Indicator. Med baggrund i kundernes uddybende svar på NPS®­ spørgsmålet drøfter vi, hvad der kan gøres bedre overfor kunderne, og det bliver så implementeret.


Hvis vi får en mindre tilfreds kunde, bliver der fulgt op. Vi evaluerer på dialog, proces og tilbud, mens vi holder kontakten til kunden. Vi har en målsætning om, at alle skal have en venlig og professionel behandling. Kunderne taler jo sammen, og hvis de anbefaler os, så er det de bedste ambassadører, vi kan få.

Lene Hvalsø,
Markedskonsulent

“DET ER LANGT BEDRE MARKEDSFØRING, NÅR KUNDERNE TALER GODT OM OS – OG ENDDA GÅR UD SOM AMBASSADØRER OG ANBEFALER OS.”