close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Anbefalet

120 sider om hvordan du får flere kundeambassadører, forandringsledelse, inspiration fra andre virksomheder og meget mere. "Succes bygger på en serie af ofte små forbedringer. Husk at fejre og anerkende, når det sker."
naked marketing

Forfatter og medstifter af Relationwise J. Christian Andersen introducerer dig til Net Promoter Score® med sin bog Anbefalet, en praktisk guide med mange eksempler på best practice, som kan implementeres direkte i din virksomhed.

  • Lær hvordan du bliver den virksomhed som kunderne elsker at anbefale
  • Lær hvorfor arbejdet med Net Promoter Score er så vigtig
  • Få indblik i hvordan andre virksomheder arbejder med Net Promoter Score

Køb bogen på Saxo.dk for 99 kr. eller tilmeld dig vores nyhedsbrev og så sender vi bogen som pdf uden beregning.



Vi passer godt på dine data, se vores privacy policy
naked-marketing

At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.

Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.

Læs bogen før din konkurrent, start din rejse med Net Promoter Score® og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Det er ikke tilfældigt, at verdens mest succesfulde virksomheder (f.eks. Apple) bruger et systematiseret kundemålingsprincip. Og de bruger ikke et hvilket som helst system. De bruger Net Promoter Score®. Få en grundig introduktion i bogen Anbefalet og læs om en række virksomheder der hver dag bruger modellen til at få flere kundeambassadører.

Jeg vil gerne læse Anbefalet!