Relationwise

Kundelogin

Vi har samlet udgivelser til jer!

Bliv inspireret til, hvordan I får bedre relationer til jeres kunder samt medarbejdere, så I styrker loyaliteten, og læs hvordan vinderne af ‘Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed’ gør.

Få loyale kunder og kolleger

Lær alt om Net Promoter Score, og hvordan det kan styrke jeres kunders og kollegers loyalitet

Få indsigt i, hvordan I omdanner feedback til fastholdelse med Net Promoter Score

Få indsigt i, hvordan vinderne af 'Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed' skaber loyale kunder

Normalpris 249 kr.

Når du får tilsendt bogen, forventer vi at sende én månedlig mail med gratis trends, tips og tricks inden for kundeloyalitet eller medarbejderloyalitet.

NYT: Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
2023

Lær hvad Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2023, Aida, gjorde for at opnå en tårnhøj kundeloyalitet med stigende NPS gennem flere år – faktisk en stigning på over 300% fra 2015.           

Vær nær magasinet

Læs om professor Ole Fogh Kirkebys tanker om de nye ledere og næste kær-lighed, hvordan Martin Thorborg skaber fremragende medarbejderloyalitet eller i det hele taget, hvordan vi skaber mere mening og loyalitet blandt kunder og medarbejdere.

WISE magasinet

Læs, hvordan danske virksomheder som bl.a. BOLIA, TimeLog og Dansk Arkitektur Center gør brug af Net Promotor Scoren og sikrer sig loyale kunder, som kommer igen.                                                                                                                                                                               

Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
2022

Læs om, Greenland Travels, som formåede at opnå en NPS på 69 og eNPS på hele 75 til trods for flere år med corona nedlukninger. Deres nøgleord; empati.

Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
2021

Læs om, hvordan en dedikeret klinik fik en NPS på 77 og en eNPS på hele 92. ‘Omsætning og NPS skal have samme prioritering’.

 

Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
2020

Læs om, hvorfor virksomheder som Supporter, E-conomic og Unit IT havde Danmarks mest loyale kunder i 2020.

 

Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
2019

Find ud af, hvordan Martin Thorborg og resten af Dinero holdet opnåede en tårnhøj NPS og eNPS ved simple og vigtige tiltag.

 

Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed
2018

Lær hvordan Alm. Brand, Københavns Lufthavne A/S og Irma bar sig ad med at skabe kundeloyalitet i verdensklasse.

 

 

7 måder til bedre relationer

Læs om 7 gode tommelfingerregler til, hvordan I kan få bedre relationer til jeres kunder, medarbejdere, venner og bekendte.

 

Se Op

I en tid hvor vi zapper fra den ene skærm på kontoret til den lille skærm i lommen, er der brug for at SE OP! Lær, hvordan du skaber ægte og dybe relationer med dine kollegaer, kunder og alle dem du har kær.

It's all about people

Hvordan vil næste generation arbejde og ledes? Hør deltagerne til ‘Relation-wise Student Challenge’ kom med af bud og forstå, hvordan dine nye kollegaer har det bedst og agerer.

 

Naked Marketing

Fremtidens markedsføring? Traditionel markedsføring er døende, og derfor kan I læse om, hvordan jeres virksomhed kan markedsføre sig på ny.    

                     

 

Kulturbogen

Hvordan arbejder vi med vores kultur i Relationwise? I kulturbogen fortæller vi om hverdagen i Relationwise, hvordan vi prøver at holde medarbejderloyalitet-en høj, gøre arbejdet spændende og skabe en sund, stabil kultur, som alle vil være en del af.                

 

Har du lyst til at vide mere?

Vi vil gerne høre fra dig

Vi er klar til at hjælpe dig. Skriv dit navn, e-mail og forespørgsel, så vender en fra teamet tilbage hurtigst muligt.