Relationwise

Kundelogin

Artikler & blogindlæg

Få mere indsigt i, hvordan I styrker jeres kundeloyalitet og medarbejderloyalitet, og hvordan andre danske og internationale virksomheder gør.

Aida vækstede deres NPS score med mere end 300% på få år og blev Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.

Unit IT er blevet kåret som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2020. Sejren er meget velfortjent!

Hvad gør Dinero for at holde fokus på målgruppen, give kundeservice i verdensklasse og samtidig formå at have så glade medarbejdere?

Virksomheden Irma har vundet hovedprisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed (DMAV) 2018.

Mængden af loyale kunder er et langt bedre mål for fremtidig salg end tilfredse kunder. Men hvad er forskellen egentlig? 

God kundeservice kan virke forvirrende at opnå, men faktisk kræver det sjældent at opfinde den dybe tallerken. 

Læs om Cad & The Dandy’s vækst med Net Promotoer Score.

Timelogs vision er at nå deres personlige, projekt- og forretningsmål uden at miste overblikket vha. NPS.

Ambassadøreffekten er en af de vigtigste principper for BRFKREDIT.

Opdag hemmelighederne bag Profil Rejsers succes med kundeoplevelser og Net Promoter Score.

Denne artikel vil udforske betydningen af både primær og sekundær data, og hvordan de kan anvendes til at styrke relationer og loyalitet.

At øge sin svarprocent kan nemt og overskueligt gøres med vores 8 effektive strategier og tips.