close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Anbefalet - Artikler fra bogen


I denne kategori har vi samlet uddrag fra bogen Anbefalet. Find viden og inspiration til, hvordan du gør dine kunder til loyale kundeambassadører. Hvis du vil vide mere, så kan du få Anbefalet helt gratis her.


Historier der gør en forskel – hverdages helte
Virksomheder under forandring
Hvad kan vi lære af LEGO Company?
Mobiliser ambassadørerne – og skab din egen bevægelse
Gør din forretning til en filosofi
En skabelon for succes
Det der gør forskellen
Medarbejderinvolvering
Forandringsledelse
Ambassadører, og hvad de kan betyde for din virksomhed
Mål på bundlinjen
En KPI der kan se ind i fremtiden
Et nyt mål
Anbefalet

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Hvordan gør du dine kunder til ambassadører? Forløbet starter typisk med at få ledelsen bragt ind i programmet. Det er ikke bare noget du kan være enig med og så sige: “Ja okay, Net Promoter Score® er det rigtige skridt fremadrettet.”. Ledelsen bliver nødt til at være en del af beslutningsprocessen i forhold til, hvordan man skal agere. Selvfølgelig ikke de beslutninger, der fortsat bliver taget hver eneste dag, men snarere nogle nøglestrukturelle forbedringer. Resultaterne skal dirigeres videre til frontlinjen. Du har brug for indsigt til den viden, der er i frontlinjen. Det er dem, der rent faktisk skaber forandringen.

Det er derudover vigtigt at producere beviser, i takt med at du bevæger dig gennem programmet for at fastholde køb blandt dem, der tvivler på værdien af Net Promoter Score® – skab beviserne, for der er ingen tvivl om, at disse beviser er vigtige i virksomheden.

Det hele skal holdes sammen af et professionelt team, som kan se på best-practice, måle efter den interne kommunikation, skabe guidelines og sikre en god styring omkring, hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert i forhold til at udrulle programmet.

Det er dog vigtigt også at uddelegere og markere ansvarlighed for programmet så det kan identificeres, hvem der rent faktisk er ansvarlig for at lukke hullet til kunden (Håndtre kundens utilfredshed). Gør det helt klart, hvem der er ansvarlig for hvad.

Pga. ovenstående er det vigtigt, at det hele er centralt koordineret, og at man har det centrale hold, der kan relatere til alle funktioner og alle områder af forretningen. Alle har en interesse i kundeoplevelsen – ikke blot research afdelingen. Det her gør sig gældende på tværs af virksomheden og kræver derfor et samarbejde på langs.