close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Best practise


Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder arbejder med kundeloyalitet – og hvordan du kan gøre det samme. På denne side har vi samlet artikler om ”Best Practice” indenfor Net Promoter Score (NPS), Naked Marketing, Kundeloyalitet, og hvordan virksomheder arbejder med at omsætte feedback fra kunden til forandringer internt i deres organisation.


Kundeservice The Virgin Way
Lær hvordan verdens mest succesfulde virksomheder 
arbejder med kundeloyalitet – og hvordan du kan gøre det samme
Derfor slår kundetilfredshedsundersøgelser fejl
En rådgivningsvirksomhed kan bidrage til at automatisere kundetilfredshedsundersøgelsen
Få de bedst mulige resultater af kundetilfredshedsundersøgelsen
Kundetilfredshedsundersøgelser er bedst, når de udføres online
Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 1
Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 2
Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 3
Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 4
Gode råd om spørgeskemaundersøgelser du ikke finder hos andre – side 5
Best Practice

Best practice inden for NPS

Virksomheder som Apple, Southwest Airlines, LEGO og Virgin Airlines, er blandt verdens førende indenfor Net Promoter Score. Det betyder dog ikke, at de har den højeste score, idet vi kan se at mange af vores kunder på kort tid opnår en score som ligger på linje med disse selskaber. Det betyder dog, at det er virksomheder, der effektivt formår at omsætte deres kundefeedback til handling. Handling, internt i deres organisation, hvor der løbende arbejdes med at skabe synlighed omkring kundernes loyalitet på mange parametre, og handling i forhold til deres kunder, hvor der arbejdes med at omsætte den høje kundeloyalitet (NPS/Net Promoter Score) til markedsføring.

Som beskrevet i bogen Naked Marketing af J. Christian Andersen, vinder de virksomheder som formår at arbejde med deres kunder, på en måde så kunderne bliver virksomhedens ambassadører. Apple, LEGO, Southwest og Virgin, formår at mobilisere deres kunder, så kunderne aktivt anbefaler og omtaler disse virksomheder. Kunderne promoverer så at sige virksomhederne i deres omgangskredse.

For de virksomheder er det, at have loyale kunder eller fans, ikke blot noget man tilstræber. Det er noget der indgår som en del af virksomhedernes DNA. Både i de produkter de udvikler, i den måde de møder kunderne på og i de visioner de bringer til markedet. Visioner som i mange tilfælde rækker ud over virksomheden selv, men er med til at mobilisere kunderne.

Relationwise vil gerne være med til at skabe et godt grundlag for at du også kan opbygge din vision og blive den virksomhed som kunderne anbefaler i dit marked, ligesom Apple og Lego er det. Vil du være brancheleder inden for kundeloyalitet?