close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kundetilfredshedsundersøgelser er bedst, når de udføres online

Skrevet af J. Christian Andersen

Mange kunder holder ofte deres mening tilbage, når de bliver bedt om at give deres feedback, når en ansat fra virksomheden spørger dem. Muligvis for at undgå at fornærme virksomheden, eller måske er de blevet strøget med hårene for kun at udtale sig positivt. Det kan sommetider være meget svært at indhente en kundes virkelige mening. Ofte vil folk ikke svare ærligt, når de taler til en person, idet de frygter at fornærme ham.

Men hvis en kundetilfredshedsundersøgelse gennemføres online, så kan risikoen overvindes, idet kunderne deler deres ideer, meninger og reaktioner fra deres hjem eller kontorer, der betragtes som mere komfortable steder. Desuden skal det ikke være for dyrt eller indviklet at udforme en online kundetilfredshedsundersøgelse. Derfor er det altid bedre for en virksomhed at formulere et online spørgeskema så enkelt som muligt. Her er Net Promoter Score® særdeles velegnet.

Eftersom online undersøgelser normalt er omkostningseffektive og effektive, kan en organisation øge antallet af respondenter uden ekstra omkostninger. Desuden kan man med online-undersøgelser eliminere risikoen for, at intervieweren gør fejl eller optræder partisk. På denne måde fremstår undersøgelserne ens for alle respondenter, og derfor har resultaterne en høj kvalitet. Når man vil opnå relevant, autentisk og ikke-fordomsfuld feedback fra kunderne, er det tilrådeligt at gennemføre kundetilfredshedsundersøgelser over internettet i stedet for med den sædvanlige metode med direkte interviews.

Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.