close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

En rådgivningsvirksomhed kan bidrage til at automatisere kundetilfredshedsundersøgelsen

Skrevet af J. Christian Andersen

Rådgivende virksomheder, der har specialiseret sig i at vejlede om kundetilfredshed, kan levere løsninger eller rådgivning, der er tilpasset den enkelte virksomhed, så den kan skaffe sig viden om kundernes tankegang. Disse rådgivere kan også levere gode metoder til at undersøge, hvor tilfredse kunderne er. Når virksomheden tilpasser sig og implementerer de metoder, rådgiveren foreslår, vil kunderne få større succes med markedsføring.

Relationwise A/S har specialiseret sig i at automatisere kundetilfredshedsmålingen. I stedet for at virksomheden skal foretage dem ad hoc en gang om året, ofte udført af en medarbejder der ikke er vant til at gennemføre tilfredshedsmålinger, så kan Relationwise A/S opsætte et system der blot skal implementeres én gang. Det sparer virksomheden for tid og penge. Desuden bruges en anerkendt model, nemlig Net Promoter Score®, så virksomheden ikke selv skal til at udforme spørgsmålene på ny hver gang. Relationwise A/S er både et IT og Konsulenthus, og vores specialister kan føre salg- og marketingchefen igennem hele processen. Opsætningen af et automatiseret kundetilfredshedssystem kan som regel klares inden for blot 1-2 uger.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.