Hvordan fungerer en integration med Relationwise?
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvordan fungerer en CRM-integration?


Relationwise A/S kan tilbyde en unik afdækning af kundernes loyalitet, via elektroniske kundeundersøgelser og de enkelte kundekort i virksomhedens crm-system.

Hver gang en kunde har udfyldt en kundetilfredshedsundersøgelse overføres resultaterne af denne til kundekortet i CRM-systemet.

Dette betyder at hver eneste gang en medarbejder i virksomheden har kontakt til en kunde, kender medarbejderen kundens tilfredshed og loyalitet, og er opdateret med kundens nuværende behov og ønsker.

Relationwise A/S er eksperter i Net Promoter Score®-modellen. Her måles kundeloyaliteten kun med ét spørgsmål og en tekstboks, hvilket gør integrationen nem og overskuelig. Svarprocenten er også markant højere ved brug af NPS modellen sammenlignet med de lange spørgeskemaundersøgelser som mange virksomheder stadig bruger.

Relationwise A/S er selv Microsoft Certified Partner og har derfor en indgående kendskab til Microsoft CRM og integrationen med denne, men har også erfaring med integrationer med andre systemer.

Vi tilbyder flere forskellige integrations modeller. Find ud af hvilken der passer bedst til din virksomhed her. 

Kundeloyalitet

 

 

P.S du kan lære mere om Net Promoter Score, kundeloyalitet og kundeambassadører ved at få vores bog Anbefalet gratis her. 

 

 

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise