close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

CRM-integration

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 26-08-2010

Relationwise A/S kan tilbyde en unik kobling mellem afdækningen af kundernes loyalitet, via elektroniske kundeundersøgelser og de enkelte kundekort i virksomhedens crm-system.

Hver gang en kunde har udfyldt en online kundetilfredshedsundersøgelse overføres resultaterne af denne til kundekortet i CRM-systemet.

Dette betyder at hver eneste gang en medarbejder i virksomheden har kontakt til en kunde, kender medarbejderen kundens tilfredshed og loyalitet, og er opdateret med kundens nuværende behov og ønsker.

Her kan Relationwise A/S anbefale Net Promoter Score®-modellen. Her måles kundeloyaliteten kun med ét spørgsmål og en tekstboks, hvilket gør integrationen så nemt som muligt.

Relationwise A/S er selv Microsoft Certified Partner og har derfor en ingående kendskab til Microsoft CRM og integrationen med denne,  men har også erfaring med integrationer med andre systemer.

Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.