close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvordan er teknikken bag en integration mellem kundemålinger og et CRM system?

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 31-07-2012

Som virksomhed skal I blot tilføje nye respondenter til en CSV fil på jeres web/ftp server og vores system vil tage sig af resten. Hver linje i CSV filen skal indeholde en individuel respondent med navn, email og evt. andre baggrundsinformationer, og så vil vores system sørge for at kundemålingen bliver sendt ud til respondenten. I kan selv bestemme om kundemålingen skal sendes ud x dage efter jeres kunder har foretaget et køb, eller andre customized triggers kan sættes op.

Fordele ved automatiserede kundemålinger:

Håndter utilfredsheden når den opstår

– Ledelsen har hele tiden fingeren på pulsen

– Aldrig mere spildtid på at igangsætte en kundeundersøgelse

Det der gør en integration med Relationwise ekstra nemt er også vores valg af spørgeskemadesign. Vi bruger Net Promoter Score®-modellen, som er en ikke-akademisk tilgang til en kundemåling.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.