Integration mellem kundemålinger og et CRM system?
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvordan er teknikken bag en integration mellem kundemålinger og et CRM system?


Som virksomhed skal I blot tilføje nye respondenter til en CSV fil på jeres web/ftp server og vores system vil tage sig af resten. Hver linje i CSV filen skal indeholde en individuel respondent med navn, email og evt. andre baggrundsinformationer, og så vil vores system sørge for at kundemålingen bliver sendt ud til respondenten. I kan selv bestemme om kundemålingen skal sendes ud x dage efter jeres kunder har foretaget et køb, om den skal sendes med det samme. Der kan også tilføjes andre trigger points.

Fordele ved automatiserede kundemålinger:

Håndter utilfredsheden når den opstår

– Ledelsen har hele tiden fingeren på pulsen

– Aldrig mere spildtid på at igangsætte en kundeundersøgelse

Det der gør en integration med Relationwise ekstra nemt er også vores valg af spørgeskemadesign. Vi bruger Net Promoter Score®-modellen, som er en ikke-akademisk tilgang til en kundemåling. Net Promoter Score modellen består af et enkelt spørgsmål og en opfølgende kommentarboks. Svarprocenten er derfor markant højere end ved lange spørgeskemaundersøgelser.

Kundeloyalitet

 

P.S hvis du er ny indenfor NPS metodikken, så er vores bog Anbefalet en god introduktion til konceptet.
Lær mere om Net Promoter Score / NPS, kundeoplevelser og loyalitet ved at få bogen gratis her. 

75

NPS

Vores kunder elsker Relationwise