close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kan man integrere spørgeskemaer og kundemålinger med et CRM system?

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-08-2012

Ja!
Relationwise A/S er eksperter indenfor integration af spørgeskemaer og kundemålinger med virksomhedens CRM- eller backend system. Relationwise A/S har lavet en metode der gør det nemt at integrere systemerne. Du kan betragte det som en slags professionel plug-and-play løsning. Erfaring fra tidligere kunder viser, at kunden som regel kun skal bruge 3-6 timer på en integration. I forhold til andre integrationer er det en utrolig nem proces, og du skal som kunde ikke frygte at det går ud over hverken jeres tid og budget. Desuden er der den betragtelieg fordel, at opsætningen er en engangsinvestering: Når først det er sat op kører det automatisk så længe i ønsker det.

Vi anbefaler at gøre brug af Net Promoter Score®, som er en metode til nemt og hurtigt at kunne måle på kundeloyaliteten.

Via vore standardiserede integration og kundemålinger, kan vi implementere løsningen inden for meget kort tid.

Fordele ved automatiserede kundemålinger:

– Håndter utilfredsheden når den opstår

– Ledelsen har hele tiden fingeren på pulsen

– Aldrig mere spildtid på opsætning og igangsætning af kundeundersøgelser

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.