close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

CRM-integration


CRM, Customer Relationship Management, er med til at sikre kontinuitet i virksomhedens relation med kunden. For at sikre at kunden får en god oplevelse i mødet med virksomheden, arbejder mange med CEM – Customer Experience Management. Til at binde CRM og CEM sammen anvendes Net Promoter Score – NPS. Læs mere om CRM-integration her.


e-conomic brugere får flere ambassadører.
Få svar fra en kundemåling tilbage til din CRM
Kan man integrere spørgeskemaer og kundemålinger med et CRM system?
Hvordan er teknikken bag en integration mellem kundemålinger og et CRM system?
CRM-integration
Vector illustration of customer relationship management. Business and development

CRM-integration af NPS

CRM-integrationen af NPS er med til at ændre strømmen. Med til at flytte fokus. Med til at sætte nye mål. Med til at give kunden en stemme. En stemme som har til formål at skabe forandringer internt i virksomheden.

CRM og CEM håndterer den dialog virksomheden har ud mod kunderne. Relationwise er med vores Net Promoter Score – NPS ledelsesværktøj, med til at sikre at beslutninger baseres på input fra kunderne. Informationsstrømmen vendes fra kunden ind i virksomheden. Både de kvantitative og kvalitative målinger integreres, og gennem et automatiseret system giver Relationwise Loyalty Solution adgang til disse data.

Kundefeedback vises både i vores ledelsesværktøj, i vores dashboard som hænges op på kontoret og i de kundesystemer som i dagligdagen sikrer kontinuiteten i medarbejdernes dialog med kunden.

Hvor B2C, B2B og B2P sætter virksomheden (Business) første, så sætter C2C-systemer (Customer to Company) kunden først. Systemet sikrer at kundens oplevelse i realtid føres tilbage til virksomheden, for derved at skabe en nærhed til kunden og sikre at næste gang kunden møder virksomheden, bliver oplevelsen endnu bedre.

Hos Relationwise har vi et mål om positivt at påvirke 1 milliard kundeoplevelser. Vil du være en del af denne på mere end en måde positive statistik, så kontakt os allerede i dag, og hør, hvad vi kan gøre for dig.