Benchmarking - Sammenlign butikker, afdelinger etc.
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Benchmarking – Sammenlign butikker, afdelinger etc.

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-08-2012

Er I f.eks. en virksomhed med flere afdelinger, butikker etc., så kan vi præsentere en af de bedste værktøjer for ledelsen. Forestil dig at ledelsen kan finde frem til de afdelinger der har de mindst tilfredse kunder, for på den måde at kunne prioritere ressourcerne. Det bliver hurtigt klart, hvad der skal til for at få disse afdelinger med op der, hvor de andre afdelinger klarer sig godt. Samtidig kan man benytte systemet til at belønne afdelinger der klarer sig godt.

Den enkelte butiks- eller afdelingschef kan også få muligheden for at følge med i, hvordan det går for netop dennes butik eller afdeling. Er det under eller over gennemsnittet for alle butikker eller afdelinger i organisationen? Dette er et godt incitament for de enkelte chefer at gøre tingene bedst muligt.

Ledere og medarbejdere kan også løbende få svar ind fra de kunder der ikke var tilfredse, i form af Alerts, direkte på deres smartphone eller tablet.

Den bedste måde at sammenligne afdelinger er med Net Promoter Score® som er en model der kommer fra Bains & Co., en af verdens mest anerkendte konsulenthuse.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.