close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvilken konsulent bør jeg bruge i implementeringen af Net Promoter Score® strategi?

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 27-10-2013

Vi anbefaler i høj grad Peter Winther. Han har i mere end 25 år arbejdet med ledelse, salg, marketing, coaching, LEAN, implementering, CRM, loyalitetsudvikling og dialogmarkedsføring. Han har hjulpet både små og store virksomheder i både ind- og udland med strategi, konceptuel udvikling og operationalisering.

Samarbejdet med ham kan foregå på flere forskellige måder. Det kan starte med to timers kickoff-møde, hvor han med udgangspunkt i jeres data kan indføre ledelsesgruppen i loyalitetsudviklingens verden.

Det kan også være med et inspirerende oplæg med noget at tænke over og konkrete værktøjer til at gå fra data til handling.

Det kan også være en halvdagsworkshop hvor jeres loyalitets- og tilfredshedsdrivers afdækkes. Her bliver Net Promoter Score® brugt som udgangspunkt for, hvordan I kan arbejde jer frem mod øget loyalitet.

Alternativt kan der laves en heldagsworkshop. Her bliver medarbejderne bedt om at tage ansvar for deres del af kunderejsen og beskrive drivers og deres processer. Der kan også inviteres en kunde, der fortæller om forventningerne til din organisation.

Vi kan i samarbejde med Peter Winther tilbyde en samlet løsning. Vi tager os af software og IT, og Peter tager sig af rådgivningen og implementeringen.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.