close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Få automatisk advarsel fra utilfredse kunder

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-08-2012

Forestil dig at du kan få en email, hver gang en af dine kunder har givet udtryk for deres tilfredshed. I stedet for at vendte på den næste årlige kundemåling der også først skal analyseres og laves til en fin rapport, så kan vores automatiske feedbacksystem sættes op, så du får en email notifikation hver gang en kunde viser sig utilfreds. På den måde har du hele tiden fingeren på pulsen og kan agere inden kunden vælger at gå over til din konkurrent.

Når du får en notifikation på en utilfreds kunde, kan du selv agere, men du kan også sætte systemet til automatisk at sende notifikationer på utilfredse kunder direkte til den tilknyttede key account manager, supportafdelingen eller andet.

Vi anbefaler at du bruger Net Promoter Score®, til at finde frem til dine utilfredse kunder. Net Promoter Score® modellen er baseret på ét enkelt spørgsmål: “I hvor høj grad vil du anbefale os til venner, kollegaer etc.?” Her bruges en skala fra 0-10. Du kan selv definere om du så skal have en advarsel ved f.eks. 0-3, eller 0-5, afhængig af hvor gearet I er i organisationen til at håndtere utilfredsheden.

 

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.