close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Det værste der kan ske for dit firma…

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-08-2012

Tænk over, hvor meget en kunde er værd. Ikke bare i år, men 5, 10, 15 år frem.

Forestil dig, hvis du kunne undgå at miste de kunder. Hvis du kunne opsætte et Automatiseret Loyalitetssystem, og opdage utilfredse kunder – før de forlader dig for din konkurrent.

Det er meget simpelt.

Lad os sige, at din kunde køber noget. Idet vores system kan snakke med dit CRM system, sender vi et bestemt spørgsmål til din kunde, kendt som “det ultimative spørgsmål”. Det er baseret på en spørgemodel kendt som Net Promoter Score®.

Svarene bliver kørt gennem vores gennemtestede model, så vi kan vise dig, hvem der virkelig er loyale overfor dig. 
Svarene kan du se og følge på f.eks. tablets og smartphones, lige når det passer dig. 
For de kunder der er alarmerende utilfredse får du en advarsel. På den måde kan du tage handling med det samme, og undgå at miste kunder.

Og der er mange flere spændende muligheder. Ville det for eksempel ikke være smart at kunne se hvilke individuelle medarbejdere der klarer sig godt, og hvem der skal bruge en hjælpende hånd med kundeloyaliteten? Og ville det ikke være smart at kunne give hver enkelt medarbejder eller afdeling adgang til at tracke deres egne kunders loyalitet? Det kan blive en kæmpe motivationsfaktor for at gøre tingene endnu bedre hver dag.

Glem alt om gamle, besværlige spørgeskemaer, der koster tid og penge hver eneste gang du skal sætte dem op. 
Det bedste ved det her system er, at det er fuldt automatisk, så det skal kun sættes op én gang.

Med vores automatiske loyalitets system bliver din virksomhed ved med at gro. Dine kunder bliver glade – og det samme gør din chef.

Undgå at miste kunder i morgen: Kontakt os i dag, på tlf. 70 268 264 eller info@relationwise.dk

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.