Skab et godt Brand og Image med en Kendskabsanalyse.
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kendskabsanalyse

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 07-10-2010

Kendskabsanalyse

Kendskabsanalyse med online paneler

Kendskab er essentielt, hvis du vil have succes. Hvis kunderne har kendskab til dit produkt, kan de anbefale det til andre kunder, så kendskabet bredes som ringe i vandet. Bare se på Apples kendskabsgrad. Det går dem så godt, fordi folk kan genkende produkterne på lang afstand, og fordi kunder og medier anbefaler produkterne. Det ville ikke kunne lade sig gøre uden kendskab.

Kendskabsanalyse skaber godt brand og image

For at skabe et stærkt brand og et godt image, er det smart med en kendskabsanalyse eller en brandanalyse. De kan blotlægge, hvor stor en andel af markedet der kender dit produkt, hvor de kender det fra, hvor kendte dine konkurrenter er, samt mange andre parametre. Hvis du får blotlagt disse elementer, kan du påbegynde en optimeringsproces, og få skabt et stærkt brand og et godt image.

Med vores system til udsendelse af online spørgeskema til online paneler, er det både nemt og kosteffektivt at lave en kendskabsanalyse. Det er faktisk så kosteffektivt, at du ikke har råd til at lade være!

Vi kan sagtens bevise, at systemet er kosteffektivt. Men for at vise hvor nemt det er, vil vi lade dig se for dig selv. Derfor kan du prøve systemet helt gratis. Klik på knappen nedenfor, og log in på din gratis testkonto nu!