konference-artikler
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Konference


For alle kunder, partnere og interesserede afholdte Relationwise i efteråret 2013 et event i London. Her var der en række talere, der delte den nyeste viden inden for kundeoplevelser og loyalitet.


Paneldebat
Bain & Co
LEGO Group
Kom og oplev Virgin
Nøglen til Vækst
Konference om kundeoplevelser og loyalitet

Inputs fra konferencen

Dette event var specielt rettet mod salg- og marketingchefer der ønskede at forhindre at kunderne forsvandt. Det var for dig, der ikke ville spilde tiden med teoretiske undersøgelser, men derimod søgte konkret brugbar viden og afprøvede værktøjer. Eventet var derfor meget praktisk orienteret, med konkrete forslag til, hvordan du også kan arbejde med kundeoplevelser og loyalitet i din virksomhed. Hvordan gør du virksomheden mere kundecentrisk, ikke bare fra oven, men hvor alle medarbejderne er involveret?

Det handler i virkeligheden om at ændre virksomhedskulturen. Hvordan skabes en vinderkultur, hvor alle arbejder på at gøre tingene lidt bedre, så virksomheden går fra Good to Great?

På konferencen var der også fokus på Net Promoter Score® som flere ledende virksomheder har taget til sig. Vi så på hvordan Net Promoter Score® har hjulpet nogle af verdens bedste virksomheder og hvordan du også kan gøre det.

Der var rig mulighed for at netværke og skabe nye forbindelser på en uformel måde. Ikke mindst sidst på dagen, hvor baren var åben og alle fik en fornøjelig afslutning på en lærerig dag.

Connie Kalcher er “Vice President of Consumer Experience” i LEGO Group og har derfor om nogen erfaring med at skabe et stærkt brand gennem aktivering af sine kunder og forbrugere.