close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kom og oplev Virgin

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 29-08-2013


I Relationwise er vi stolte af, at en repræsentant for netop Virgin vil tale på vores konference d. 15. november 2013. Det er ikke mindre end Group Chief Marketing Officer fra Virgin Active. Virgin er en af de helt store rollemodeller, når det drejer sig om fantastisk service og ekstraordinære kundeoplevelser. Vi kan ikke love dig, at Richard Branson kommer. Men vi lover dig en unik oplevelse og en indsigt, du ikke kan få andre steder.

Tag til London – og kom hjem med en konkurrencefordel

Vi har valgt at afholde konferencen i London, for at du kan få en konkurrencefordel med i kufferten, når du sætter kursen hjemad igen. Det er nemlig muligt for os at tiltrække talere til London, som du næppe kan opleve hjemme i Danmark. Vi glæder os til at inspirere dig. Især når det gælder Net Promoter Score®-metoden, kan du høste ideer fra eksperter fra det store udland.

Sådan kommer du med til årets konference

Vi anbefaler, at du tager med fly til London med ankomst torsdag aften d. 14. november. Du har mulighed for at overnatte på vores konferencelokation på Radisson Blu Hotel i det centrale London – så er du frisk, når konferencen begynder 8,30am om fredagen. Konferencen slutter 4pm. Du kan vælge at flyve hjem sidst på dagen – eller tage weekenden med og opleve storbyen.

Rabat til de beslutsomme

Hvis du er kunde i Relationwise, får du billet til konferencen til en favorabel Early Bird-pris på kun 1150 kr. frem til 20. september. Fra 21. september er prisen for kunder 1750 kr.  Hvis du endnu ikke er kunde i Relationwise, er Early Bird-prisen 2275 kr. frem til 20. september – fra 21. september stiger prisen 3450 kr.

Vil du gerne knytte kunderne tættere til din virksomhed?
Tag med til London – og lad dig inspirere af eksperter i kundeloyalitet!

For tilmelding eller mere info, skriv til christian@relationwise.com

Læs mere om konferencen her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.