close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Nøglen til Vækst

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 23-05-2013

Kom til gratis seminar i Symbion og få en konkurrencemæssig fordel på blot 2 timer.

Hvorfor vælger kunderne konkurrenten i stedet for jer?
Måler du blot på tilfredshed og ved du hvorfor det er en dårlig ide?
Vil du gerne i gang med Net Promoter Score® men mangler konkret viden?

Nogle få danske virksomheder såsom Danfoss og Lego, arbejder med Net Promoter Score® netop nu, og de har stor succes med det. Det viser, at virksomheder der arbejder aktivt med Net Promoter Score® vokser 2,5 gange hurtigere i forhold til konkurrenterne i deres branche. Men det handler ikke kun om at måle, det handler i høj grad også om forandring og et nyt syn på hvor væksten i din virksomhed kommer fra.


Om foredragsholderne

Peter Winther

Peter har i mere end 25 år arbejdet med ledelse, salg og salgsudvikling, marketing, media, coaching/uddannelse, TQM/Lean, implementering og ikke mindst CRM-/CEM og loyalitetsudvikling samt dialogmarkedsføring. Peter er en anerkendt skribent og meget benyttet foredragsholder. Peter har hjulpet såvel store som små virksomheder i både ind og udland med både strategi og konceptuel udvikling samt ikke mindst operationalisering af samme.

Christian Andersen

Christian står bag IT-virksomheden Relationwise A/S som hjælper salgs- og marketingchefer med at forandre deres virksomheder. Med en innovativ mobil løsning skaber Relationwise fundamentet for at kundeloyaliteten bliver en naturlig del af hverdagen der viser ledelsen og medarbejdere, hvordan de til stadighed kan gøre tingene endnu bedre.

Kontakt christian@relationwise.com for info om næste seminar.