close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kunder bruger spørgeskema og kunde undersøgelser side 2

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-09-2010

Læs her om hvordan en af vores kunder bruger nyhedsbreve til at få endnu flere kunder.

Side 2/2 

Nyhedsbreve ordnes nemt via Relationwise mail software. Kontakt os for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 eller opret en gratis testkonto.  

…Vi sørger for at alle steder på vores hjemmeside kan man tilmelde sig til vores nyhedsbreve. Det betyder at uanset hvor man befinder sig henne, eller hvad man nu har søgt på på google og er endt på en af vores undersider, altid har mulighed for at tilmelde sig til nyhedsbrevet og derefter modtage gode tilbud og spændende nyheder om hvad der sker hos os. Det giver rigtig, rigtig mange nyhedsbrevs tilmeldinger.
Vi har igennem de sidste tre år benyttet os af Relationwise mail software til nyhedsbreve og til at lave forskellige spørgeskema undersøgelser. Vi udsender ca. hver anden måned et nyhedsbrev til kunderne med nyheder, nye behandlinger eller bare gode tilbud. Det fantastiske ved at udsende nyhedsbreve er at her rammer vi kunderne som er interesserede i og har tilmeldt sig til gerne at ville høre nyt fra os. Når vi udsender et nyhedsbrev så er det altid med fokus på at de skal tage – gøre en, lave en handling, call to action, dvs. enten vil vi have dem ind og booke en tid, eller også vil vi have dem til at gå ind og købe noget på vores hjemmeside. Vi sælger nemlig gavekort direkte over nettet. Det betyder at når vi udsender et nyhedsbrev, som f.eks. det her, så sørger vi for hele tiden at have links til hvor man kan handle på nettet, dvs. call to action så kunden ikke er i tvivl om hvad de skal gøre. Og det har vi selvfølgelig hele vejen ned igennem, både når det drejer sig om at handle hos os, læse mere om behandlingerne, eller f.eks. gå direkte hen til online booking. På den måde sørger vi for at få rigtig mange ind og gøre lige præcis hvad vi vil have dem til. Vi ligger med en click-rate som det hedder på ca. 10% på vores online booking link hver gang vi udsender et nyhedsbrev. Det betyder at når vi udsender til f.eks. 4000 personer som vi gjorde her i juni måned 2008, jamen så er der altså op til 400 der rent faktisk klikker direkte videre til online booking, og det er altså noget der kan aflæses direkte på bundlinjen. Lige da vi startede op med at udsende nyhedsbreve til kunderne, der oplevede vi faktisk at inden for de første par uger efter vi udsendte nyhedsbrevet, jamen så steg antallet af bookninger med 25%. Antallet af bookninger – når antallet af bookninger stiger jamen så stiger omsætningen også. Og vi kan faktisk se at på sigt så har det faktisk betydet en stigning i bookninger på helt op til 50%, fordi at de kunder som kommer ind, måske som førstegangskunder og booker en tid, jamen de bliver ved med at være kunder og derved kommer de direkte kommer ind og bestiller en tid og dermed optimeret vores omsætning som gør at vi i dag har en rigtig rigtig god forretning som er fuldt booket.

Kundeundersøgelser og nyhedsbreve er faktisk tæt knyttet sammen her, og giver en række fordele, komplimenterer hinanden rigtig rigtig godt. Vi har i dag omkring 3000 besøgende på vores hjemmeside om måneden. Ved at benytte nyhedsbrevene, ved at benytte kundeundersøgelserne, jamen så sørger vi så for at holde kunderne og de interesserede – at de bliver ved med at være interesserede i vores hjemmeside, at de bliver ved med at komme tilbage, booke nye tider, svare på nye undersøgelser, prøve at vinde et nyt gavekort, osv. osv. osv. Så på den måde bruger vi Relationwises mail og survey software  til at optimere vores online markedsføring og til at give en back-up til hjemmesiden og til de add-words osv. vi ellers kører med. Men uden Relationwises mail og survey software her, der ville vi helt sikkert ikke have samme antal besøgende, vi ville helt sikkert ikke have samme antal bookninger og dermed helt sikkert ikke den omsætning vi har i dag. Det er virkelig noget der går ind og optimerer helheden.

KLIK her for at gå til forrige side af Kundeloyalitet via spørgeskema undersøgelser

Spørgeskema og kunde undersøgelser ordnes nemt via Relationwise surveysoftware. Kontakt os for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 eller opret en gratis testkonto.