kundetilfredshed-loyalitet
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Kundetilfredshed & loyalitet


De fleste virksomheder ved det ikke eller formoder det forkerte.
Alt for ofte er det prisen, der får skylden, når konkurrenterne forsvinder. Læs her, hvordan en analyse kan give dig ny viden du kan agere på.


Næste skridt i kundetilfredshedsundersøgelsen Kundetilfredshedsundersøgelse – et vigtigt bindeled til kunderne Kundetilfredshedsundersøgelse: En effektiv måde at øge kundetilfredsheden De vigtigste punkter i en succesfuld kundetilfredshedsundersøgelse Tilfredse medarbejdere giver tilfredse kunder Kender du potentialet i dine eksisterende kunder? Evaluering af kundetilfredsheden Tips til valg af den perfekte leverandør af kundetilfredshedsundersøgelser på internettet Kend kunderne vha. markedsanalyse og fasthold dem med et loyalitetsprogram Viden skaber udvikling og fremgang Hvor mange kunder skal spørges når der laves en kundetilfredshedsundersøgelse? Ved du, hvad der driver dine kunders loyalitet? Vælg en 360 graders feedback-strategi i en kundetilfredshedsundersøgelse Fordelen ved proaktiv tilgang til kundetilfredshedsundersøgelser Problemer med kundetilfredshedsundersøgelser Dimensioner i kundetilfredshedsundersøgelsen Udførelse af en kundetilfredshedsundersøgelse B2B vs. B2C Effektiv kundeservice resulterer i loyale kunder Nyt syn på kundetilfredshed: Artikel 1 af 2 – Tilfredshedsfælden Nyt syn på kundetilfredshed: Artikel 2 af 2 – Snyd ikke dine utilfredse kunder Kundeloyalitet Brug kundetilfredshedsundersøgelser effektivt Fordele ved et online-kundepanel Måling af kundetilfredshed Interaktive kundeanalyser
feedback

Allokér ressourcer til kundepleje

Mange virksomheder vil fejlagtigt lægge ressourcerne i at øge kvaliteten. Men når man laver korrelationen, så er det faktisk bedre at fokusere på servicen – også selvom kvaliteten er længere nede på tilfredshedsscoren – idet servicen er vigtigere for kunden. Det er det parameter, der driver loyaliteten. En alternativ måde at nå frem til ovenstående indsigt, er at se på de kunder der, f.eks. i Net Promoter Score® med en rating fra 0-10, rater virksomheden 9 og 10 og se deres fritekstkommentarer igennem. Led efter tendenser og du vil måske finde ud af, hvad det er, der gør dem loyale. Fokuser på det og få hele organisationen med.

Introducer et in-house-program til at indhente feedback fra de vigtigste deltagere. Det drejer sig om at udvikle og introducere et omfattende program, der bringer ikke blot individuelle fejl, men fejl i systemet og organisationen frem i lyset.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.

75

NPS

Vores kunder elsker Relationwise