Brug kundetilfredshedsundersøgelser effektivt.
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Brug kundetilfredshedsundersøgelser effektivt

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 11-04-2011

Kundetilfredshedsundersøgelser bør udnyttes effektivt, hvis de skal forbedre virksomhedens resultater. Virksomhederne skal i vid udstrækning analysere de indhentede data fra undersøgelserne og kortlægge, hvilke forbedringer virksomheden bør foretage.

Det kræver, at virksomhederne analyserer resultater af kundetilfredshedsundersøgelser fra flere vinkler, eftersom de kræver implementering af resultaterne på flere arbejdsområder.

For at vide, hvor der skal sættes ind, er virksomhederne nødt til at indhente kundefeedback regelmæssigt. Derfor skal de blive ved med at udføre undersøgelser, i stedet for at gøre det i store batches f.eks. en gang hvert år. Desuden skal kundetilfredshedsundersøgelserne betragtes som del af den måde, virksomheden drives, snarere end et separat foretagende. Relationwise A/S har hjulpet flere virksomheder med at automatisere kundefeedbacken, så ledelse og medarbejdere konstant får feedback de kan arbejde med. På den måde vil det blive en del af virksomhedskulturen at medarbedjere konstant prøver at gøre tingene lidt bedre.

Ved at sammenligne undersøgelserne over tid kan virksomhederne spore tendenser og samtidig evaluere, hvilke konsekvenser de ændringer har, man har foretaget på grundlag af tidligere undersøgelser.

Faktisk vil den i praksis også give virksomhederne mulighed for at evaluere, hvorvidt deres strategiske planer er gennemførlige. I hvilken grad de strategiske planer har været en succes, og baseret på resultaterne af den vurdering kan de strategiske planer ændres fremadrettet.

Endelig kan virksomheder få utallige ideer til at skabe nye produkter eller alternativt forbedre de eksisterende produkter med en sådan undersøgelse.

Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264.