close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvad driver dine kunders loyalitet?

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 29-08-2012

De fleste virksomheder ved det ikke eller formoder det forkerte. Alt for ofte er det prisen der får skylden når konkurrenterne forsvinder. Læs her, hvordan en analyse kan give dig ny viden du kan agere på. Ved at lave en korrelation i mellem tilfredshed og loyalitet, så kan vi få denne graf: Kundeloyalitet I dette simplificerede eksempel, ser vi at kvaliteten scorer lavest på tilfredshedsskalaen. Mange virksomheder vil fejlagtig ligge ressourcerne i at øge kvaliteten. Men når man laver korrelationen, så er det faktisk bedre at fokusere på servicen – også selvom kvaliteten er længere nede på tilfredshedsscoren – idet servicen er vigtigere for kunden. Det er den parameter der driver loyaliteten. En alternativ måde at nå frem til ovenstående indsigt er at se de på de kunder der, f.eks. i Net Promoter Score® med en rating fra 0-10, rater virksomheden 9 og 10 og se deres fritekst kommentarer igennem. Led efter tendenser og du vil måske finde ud af, hvad det er der gør dem loyale. Fokuser på det og få hele organisationen med. Hvis du ønsker at se, hvordan det forholder sig i din organisation, kontakt os på 70 268 264 eller info@relationwise.dk

 

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.