Ved du, hvad der driver dine kunders loyalitet?
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Ved du, hvad der driver dine kunders loyalitet?


Ved du, hvad der driver dine kunders loyalitet?

De fleste virksomheder ved det ikke, eller formoder det forkerte. Alt for ofte er det prisen der får skylden når kunderne forsvinder.
Ved at lave en korrelation i mellem tilfredshed og loyalitet, får vi denne graf.

KundeloyalitetI dette simplificerede eksempel, ser vi at kvaliteten scorer lavest på tilfredshedsskalaen. Mange virksomheder vil fejlagtig ligge ressourcerne i at øge kvaliteten.

Men når man laver korrelationen, så er det faktisk bedre at fokusere på servicen – også selvom kvaliteten er længere nede på tilfredshedsscoren – idet servicen er vigtigere for kunden. Det er den parameter der driver loyaliteten.

En alternativ måde at nå frem til ovenstående indsigt er at se på de kunder der, f.eks. i Net Promoter Score® med en rating fra 0-10, rater virksomheden 9 og 10 og se deres fritekst kommentarer igennem.

Led efter tendenser og du vil måske finde ud af, hvad det er der gør dem loyale. Fokuser på det og få hele organisationen med.

 

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise