close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Måling af kundetilfredshed

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 30-08-2010

Det er alfa og omega for virksomheder i dag at fastholde deres kunder – at opbygge kundeloyalitet. Midlet er at måle kundetilfredshed – at afdække hvad kunderne er glade for, og hvad de er mindre tilfredse med.

Måling af kundetilfredshed er hurtigt og nemt med Relationwises software til online undersøgelser. Kontakt os på Tlf. 70 268 264 eller email info@relationwise.dk  for yderligere information.

I et marked med mange ensartede produkter og med konkurrence fra hele verdenen, vil et fald i antallet af kunder der forlader virksomheden, samt en øget kundeloyalitet betyde en væsentlig fremgang for enhver virksomhed.

 

Måling af kundetilfredshed er en nødvendighed i dag

 

Identificer potentielle frafald ved hjælp af tilfredshedsundersøgelser. Lær dine kunder endnu bedre at kende. Tilfredshedsanalyser er med til at kortlægge kundetilfredshed og til at prioritere konkrete indsatsområder for at højne tilfredsheden endnu mere. Det giver loyale kunder og det kan ses på bundlinien.

 

Værktøj til tilfredshedanalyser

 

Med Relationwise Survey Solution får du et effektivt software værktøj til måling af kundetilfredshed via online spørgeskemaer på internettet, og efterfølgende mulighed for at analysere resultaterne via de mange forskellige analysemuligheder.

Relationwise Survey Solution benyttes i dag af en lang række virksomheder som Jysk, PFA, Egmont, B.T., og mange flere..
Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264.