close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Tips til valg af den perfekte leverandør af kundetilfredshedsundersøgelser på internettet

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 19-05-2011

Selv om det er en svær opgave at vælge en leverandør af kundetilfredshedsundersøgelser, kan det gøres ganske let, hvis man følger nogle enkle råd såsom at kontrollere virksomhedens kunders udtalelser om virksomheden.

Med den øgede brug af internettet anvendes de fleste markedsføringsmetoder online.

Ikke kun til marketing, men kundetilfredshedsundersøgelser gennemføres også over internettet, hvilket fører til flere og øjeblikkelige svar fra kunderne.

Men for at få det bedste ud af en kundetilfredshedsundersøgelse på nettet er det en god ide at anvende en markedsanalysevirksomhed.

For det første skal man vælge en udbyder, der tilbyder effektiv kundeservice og rådgivning. Det er vigtigt at der udføres en undersøgelse som ikke bare ender som en rapport der samler støv

Kundeanmeldelser spiller en væsentlig rolle, når man vælger en leverandør af kundetilfredshedsundersøgelser online. Derfor bør marketingfolk tjekke, om leverandøren har positive vidnesbyrd fra veletablerede virksomheder eller ej. Jo flere, der har gode erfaringer med leverandøren, jo bedre er virksomhedens egne chancer for at få succes med samme leverandør.

Marketingfolk skal ikke falde for noget, der virker som et salgsfremstød, når de gennemgår kundernes anmeldelser på jagt efter ærligt mente udtalelser.

Selvom prisen ikke betyder alt, er det naturligt at tage højde for omkostningerne i sit budget. Sammenlign derfor flere udbyderes priser, og tjek, om der er rabat ved en længere bindingsperiode eller prøveperiode.

Det er resultaterne, der tæller. Sammenlign og vurder kundernes anmeldelser af udbyderne. Nogle indsamler og filtrerer resultater efter kriterier, de selv dikterer. Nogle leverandører af kundetilfredshedsundersøgelser kan hjælpe til med at udforme follow up-programmer og handlingsplaner på basis af indsamlede resultater. Derfor skal man sammenligne kundernes anmeldelser af udbyderne, og på den måde kan man vælge den ideelle udbyder.