close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Målret din markedsføring med spørgeskemaer og nyhedsbreve

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 02-09-2010

Få flere kunder – Målret din markedsføring med spørgeskemaer og nyhedsbreve.

Interview med Jan Winum fra onlinepr.dk der fortæller hvordan du helt konkret kan få flere kunder ved at bruge et intelligent spørgeskema og derefter målrette dine nyhedsbreve og e-mail kampagner.

Side 1/2

Nyhedsbreve ordnes nemt via Relationwise mail og survey software. Kontakt os for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 eller opret en gratis testkonto. 
 
Jan Winum: Når vi snakker e-mail markedsføring og nyhedsbreve og pakke det op sammen med et spørgeskemasystem som Relationwise laver, så er der nogle super simple metoder og ikke mindst rigtig, rigtig billige metoder til at lave fuldstændig segmenteret markedsføring hvor det handler om at lave noget én til én markedsføring, jo mere nærværende og relationsskabende du er i din kommunikation desto bedre rammer du din målgruppe. Det kan fx være en tøjbutik hvor man både sælger til mænd og til kvinder, jamen så den første segmentering man kan lave, når man fx tilmelder sig nyhedsbrevet, det er at spørge, er du en mand eller en kvinde og så har du i princippet to nyhedsbreve kørende, hvor du kan tillade dig at skrive noget der er fokuserende kun på kvinder, fordi du ved, at det er kvinder der er på den ene liste og det er mænd der er på den anden og det gør bare at det er meget mere målrettet og meget bedre at modtage for brugeren og der kan du selvfølgelig udvide det her og gå ind og segmentere på alle mulige forskellige fronter.

Relationwise: spændende. Tiderne har også ændret sig og det er jo ikke ligesom det var for bare 10-20 år siden hvor man bare ku massekommunikere sit budskab og så ku man sælge mere. Der er så meget støj på linjen, der er så mange andre reklamer derude, så det er helt ekstremt nødvendigt, at ku målrette sin markedsføring fordi folk er forskellige og hvis man skal nå igennem al denne her støj jamen så er det vigtigt at man kan målrette sine budskaber.

Jan Winum: ja lige præcis. Altså før hen blev man jo bare ved med at poste marketingskroner i lige indtil folk havde fattet at de sku forstå det her budskab. Det er lige som ved at dø lidt ud. Vi bliver eksponeret for så mange ting hver dag at vi bliver blinde for de ting der ikke er interessante og derfor bliver du nødt til at ramme din målgruppe lige i hjertet og det kan du kun gøre ved at finde ud af hvem de er og det gør du ved at spørge dem.

Relationwise: hvordan gør man så rent praktisk. Altså fx, vi kan stille nogle spørgsmål direkte til dem og vi kan sende ud via e-mailmarkedsføring. Har du nogle cases, eller kan du fortælle lidt om hvordan det kan gøres praktisk?

Jan Winum:  ja, vi har faktisk en meget aktuel case lige nu på noget der hedder Racs.dk som er sådan en gut der laver sådan nogle helt specielle skræddersyede og dansk design skjorter. Der gik vi ud og simpelthen fandt nogle sign-ups (folk tilmelder sig nyhedsbrev / e-mail kampagne) til ham, så vi i løbet af kort tid ku få iværksat en kampagne der sku afsætte et rigtigt godt tilbud, hvor du ku få en skjorte gratis ved at købe noget ekstra eller ved at købe 3 andre. Der gik vi ud og lavede den segmentering inden.

KLIK her for at gå til næste side hvor Jan Winum fortæller mere om hvordan du helt konkret kan få flere kunder ved at bruge et intelligent spørgeskema og derefter målrette dine nyhedsbreve og e-mail kampagner.

Nyhedsbreve ordnes nemt via Relationwise mail software. Kontakt os for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 eller opret en gratis testkonto.