close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Målret din markedsføring med spørgeskemaer og nyhedsbreve side2

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 02-09-2010

Få flere kunder – Målret din markedsføring med spørgeskemaer og nyhedsbreve.

Interview med Jan Winum fra onlinepr.dk der fortæller hvordan du helt konkret kan få flere kunder ved at bruge et intelligent spørgeskema og derefter målrette dine nyhedsbreve og e-mail kampagner.

Side 2/2

Nyhedsbreve ordnes nemt via Relationwise mail og survey software. Kontakt os for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 eller opret en gratis testkonto.

Jan Winum:  Det første spørgsmål var, om du var mand eller kvinde, og hvis du sagde mand, jamen så fik du det næste spørgsmål, som hed, køber du tøj on line? Og hvis de sagde ja til det, så blev de tilbudt og tilmelde sig det her racs vip, som det hed og få det her tilbud. Dvs. at vi lavede en naturlig selektering inden, ved at sige, vi er ikke interesserede i kvinder for vi sælger herreskjorter og vi er ikke interesserede i folk der ikke køber tøj on line. Så det vil sige, nu ved vi at alle folk der kommer ind på listen, det er mænd som køber tøj on line og det er jo en rimelig interessant målgruppe. Og det behøver faktisk ikke at være specielt dyrt at køre sådan nogle ting, at lave sådan nogle undersøgelser inden.
Det gør jo listen meget mere kvalitativ end hvis du bare samler revl og krat op for at bruge et godt jysk udtryk. Så det handler virkelig om at ha en kvalitativ liste i stedet for en kvantitativ

Relationwise: og det har aldrig været nemmere at lave denne her selektering fordi jeg tror der er mange der kommer fra offline verdenen og som hører det her og de tænker, det må være, det må være besværligt at lave denne her selektering og målrettet markedsføring men netop pga internettet og hvor man kan bruge on line spørgeskemaer og man kan så målrette via sin e-mail markedsføring og nyhedsbreve, jamen så har det jo aldrig være nemmere og billigere og ekstremt hurtigt at eksekvere sådan nogle kampagner.

Jan Winum: jamen det er fuldstændig rigtigt. Det kan ikke være nemmere. Det essentielle i det, det er at man ser på det her som, altså som sine egne fordele i stedet for at tænke på at, jeg skal bare ha så mange som muligt på mit nyhedsbrev, jamen så udnyt at du finder dem som er virkelig relevante for det produkt du vil sælge i sidste ende. Og hvis jeg skal smide en ekstra mulighed på bordet, hvorpå man kan selektere de her folk, jamen det er også ved at tilbyde et incitament når folk de tilmelder sig dit nyhedsbrev fx dels så er der et spørgeskema de skal udfylde i lead genereringsprocessen men hvis du tilbyder et incitament som relaterer til det produkt. Hvis du fx sælger skjorter, jamen det gjorde vi på racs.dk, der fik man en gratis slipseknudeguide altså hvor du kan lære at binde slips. Hvis man er interesseret i at få en gratis slipseknudeguide, jamen så er der også rimelig stor sandsynlighed for at man er interesseret i at købe skjorter eller man må i hvert fald gå ud fra at man bærer dem. Så i stedet for at tilbyde en rejse jamen så tilbyder vi noget som er relevant for vores målgruppe og laver dermed en fuldstændig naturlig segmentering inden.

Relationwise: meget interessant. Jeg vil sige tusind tak til dig, Jan Vinum og hvis seerne her vil ha noget mere information så kan de jo gå ind på din blog,

Jan Winum: det er rigtigt. Onlinepr.dk og der ligger en gratis video folk kan få om mulighederne med nyhedsbreve og e-mail markedsføring.

KLIK her for at gå til forrige side hvor Jan Winum fortæller mere om hvordan du helt konkret kan få flere kunder ved at bruge et intelligent spørgeskema og derefter målrette dine nyhedsbreve og e-mail kampagner.

KLIK her for at gå tilbage til artikler.

Nyhedsbreve ordnes nemt via Relationwise mail software. Kontakt os for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264 eller opret en gratis testkonto.