close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Målrettet brug af en skabelon til en kundetilfredshedsundersøgelse

Skrevet af J. Christian Andersen

Eftersom skabeloner til kundetilfredshedsundersøgelser skal bringe offentlighedens mening om et produkt eller serviceydelse frem i lyset, afhænger det af skabelonens uformning, om man opnår effektive svar.

En skabelon til en kundetilfredshedsundersøgelse kan defineres som et evalueringsredskab, som især bruges af markedsanalysevirksomheder med det formål at levere de effektive data, en markedsanalysevirksomhed har brug for, når den skal færdiggøre et bestemt studie eller research.

En effektiv skabelon til en kundetilfredshedsundersøgelse skal afspejle kundernes holdning til en virksomheds leveringer og funktioner med reference til kritiske succesfaktorer og dimensioner.

Det drejer sig generelt om faktorer som personalets opmærksomhed, hvor hurtigt kunderne bliver betjent, og hvor godt kundens problem bliver håndteret.

Hvilken skabelon skal man så bruge? Hos Relationwise A/S anbefaler vi Net Promoter Score®.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.