Naked Marketing bogen
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Naked Marketing bogen


I denne kategori har vi samlet uddrag fra J. Christian Andersens nye bog Naked Marketing. Find viden og inspiration på siden der dels indeholder rejsebeskrivelse og dels essay - den perfekte guide til, hvordan du navigerer i en nøgen verden. Hvis du vil læse hele bogen, kan du downloade Naked Marketing helt gratis her.


Kejserens nye klæder
En kort gennemgang af reklamebranchens historie – og uundgåelige forfald
Gennemsigtighed gør facaden til en illusion
Frankensteins monster på jagt efter kærligheden
Nøglen til denne virksomhed er personlige relationer
#thischangestheworld
Du er også nøgen

 

Naked Marketing bogen

Med udviklingen af de sociale medier har ”word of mouth markedsføring” fået en ny betydning og stemme. Dine kunder – både tilfredse og utilfredse – kan på ingen tid ændre opfattelsen af din virksomhed. Traditionel markedsføring er døende. Det bliver sværere og sværere at få kundernes opmærksomhed.

I gamle dage sendte virksomheder deres budskaber ud til kunderne ved hjælp af smarte mediebudskaber, reklamer og glatte sælgere. Men kunderne blev trætte af at lytte. Nu er det kunderne, der taler. De taler med hinanden, med deres venner, kolleger og familiemedlemmer. Medmindre du giver dem noget, der er værd at tale om, vil det ikke være dig og dit produkt, de taler om.

Du vil opdage, at du er nødt til at ændre din markedsføring, hvis du vil i kontakt med dine kunder. Virksomheder – og deres markedsføringsstrategier – er ikke længere uigennemsigtige. De er nøgne.