Få kundernes feedback med Net Promoter Score®
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Få kundernes feedback med Net Promoter Score®


Hvorfor det er vigtigt at vælge den rette undesøgelsesmetode 

Effektiviteten og successen af kundetilfredshedsundersøgelser afhænger af, hvilken metode der bruges til indsamling af feedback fra kunderne. En kundeundersøgelse er et effektivt redskab til at indhente kundefeedback og få oplysninger, der kan lette kundefastholdelsen. De oplysninger, der indhentes fra kundetilfredshedsundersøgelser, giver grundlag for at forbedre kundeservice, markedsføring og forretnings-initiativer. Men den rette spørgemodel er vigtig for at få en kundemåling der reelt kan bruges i virksomheden. Alt for ofte er kundemålinger for teoretiske og akademiske, hvilket resulterer i lav svarprocent og feedback der er svær at tage action på.

Anderkendte virksomheder bruger Net Promoter Score til at måle deres kunders tilfredshed

Net Promoter Score® er en model, der giver virksomheden en gennemprøvet og ikke akademisk spørgeramme. Metoden bliver allerede brugt af mange anerkendte virksomheder såsom Apple og Lego. Metoden har har vist sig at være en af de bedste modeller til at indhente kundefeedback, fordi den er kort og nem for kunderne at besvare. Der er også mulighed for at sammenligne sin egen virksomhed med andre i branchen. Dette er ikke muligt, hvis virksomheden selv sammensætter analysen.

Hvad er spørgerammen når man bruger NPS? 

Net Promoter Score® rater kunderne fra 0-10, og modsat andre kundemålinger, der vil kategorisere tilfredse kunder imellem 6-10, måler Net Promoter Score®-modellen i stedet ægte kundeloyalitet. Der er stor forskel på loyalitet og tilfredshed. I Net Promoter Score®-modellen skal kunder vælge 9 eller 10, før de betragtes som loyale.

Kundeloyalitet

 

P.S. hvis du er ny i Net Promoter Score verden er vores bog Anbefalet en rigtig god introduktion til konceptet.

Du kan få den helt gratis lige her.

 

 

*Net Promoter Score® er et registreret varemærke af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld, en af verdens mest anerkendte konsulenthuse. Det er en åben model alle kan bruge frit.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise