close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Få kundernes feedback med Net Promoter Score®

Skrevet af J. Christian Andersen

Effektiviteten af kundetilfredshedsundersøgelser afhænger af, hvilken metode der bruges til indsamling af feedback fra kunderne, hvorfor man skal være meget omhyggelig. En kundeundersøgelse online er et billigt og effektivt redskab til at indhente kundefeedback og få oplysninger, der kan lette kundefastholdelsen. De oplysninger, der indhentes fra kundetilfredshedsundersøgelser, giver grundlag for at forbedre kundeservice, markedsføring og forretningsinitiativer. Men den rette spørgemodel er vigtig for at få en kundemåling der reelt kan bruges i virksomheden. Alt for ofte er kundemålinger for teoretiske og akademiske, og det tager lang tid at igangsætte en måling.

Net Promoter Score® er en model, der giver virksomheden en gennemprøvet og ikke akademisk spørgemodel. Den bliver allerede brugt af mange anerkendte virksomheder såsom Apple og Lego, da det har vist sig at være en af de bedste modeller til at indhendte kundefeedback. Der er derfor endda også mulighed for at sammenligne sin egen virksomhed med andre i branchen. Det er ikke muligt, hvis virksomheden selv skal lave en analyse. Net Promoter Score® rater kunderne fra 0-10, og modsat andre kundemålinger, der vil kategorisere tilfredse kunder imellem 6-10, måler Net Promoter Score®-modellen i stedet for ægte kundeloyalitet, da der er en stor forskel på loyalitet og tilfredshed. I Net Promoter Score®-modellen skal kunder vælge 9 eller 10, før de betragtes som loyale.

Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264.

*Net Promoter Score® er et registreret varemærke af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld, en af verdens mest anerkendte konsulenthuse. Det er en åben model alle kan bruge frit.