close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Hvad er de nyeste trends og udviklingen indenfor kundemålinger?

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 31-07-2012

Omkring år 2000 begyndte virksomhederne at udskifte papirspørgeskemaer med online spørgeskemaer. Takket være internettets udvikling blev papirspørgeskemaerne, der ofte var omkostningsfulde og besværlige, op igennem 00erne erstattet med online kundemålinger. 10 år efter, omkring 2010, begyndte de første virksomheder så småt at automatisere deres kundemålinger, og vi forventer over de næste 10 år at flertallet af virksomhederne tager de automatiserede kundemålinger til sig, pga. de mange fordele.

Inden for blot de sidste par år, har en ny form for kundemålinger fundet sted. I stedet for den traditionelle analyse med mange spørgsmål, bruges den såkaldte Net Promoter Score®, som er bygget op omkring blot ét spørgsmål. Net Promoter Score®-modellen er simpel, og derfor meget praktisk anvendelig. Derfor har flere virksomheder set Net Promoter Score som et meget attraktiv alternativ til de ofte akademisk tunge og uattraktive kundemålinger.

Fordele ved automatiserede kundemålinger med Net Promoter Score®:

– Håndter utilfredsheden når den opstår

– Ledelsen har hele tiden fingeren på pulsen

– Aldrig mere spildtid på at igangsætte en kundeundersøgelse

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.