Synliggør kundetilfredsheden, skab tillid og få nye kunder
close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Vis kundetilfredsheden, skab tillid og få nye kunder


Du kan begynde med at få alle dine kundevurderinger op på dit eget website. Du viser både dem der er tilfredse, men også dem der er utilfredse. Dem der har været utilfredse håndterer du. Man kan ikke undgå at nogle kunder er utilfredse, ligemeget hvor godt man gør det.

Langt de fleste virksomheder gør en stor del ud af at højne tilfredsheden overfor kunderne, men det kan ikke undgås at nogle kunder vil være utilfredse – alle virksomheder har utilfredse kunder af den ene eller anden årsag. Det vigtigste her er, at du lærer af kundernes feedback og håndterer utilfredsheden. Det viser at der er gennemsigtighed og det kan kunderne rigtig godt lide.

Der er også mange kunder der går ind og skriver hvilket produkt de søger efter samtidig med at de skriver ”kundevurderinger” eller ”reviews” og på den måde er der en god chance for at de vil finde dine kundevurderinger på dit website. Der er naturligvis en sammenhæng mellem gode kunde reviews og dine chancer for et salg.

Du kan også vise den generelle tilfredshed, hvis du f.eks. har 97 % tilfredshed. Vis det på din hjemmeside, f.eks. i form af en stjernerating. Der er mange andre steder hvor du kan vise din kundetilfredshed til dine nye kunder. Vis det f.eks. som en del af din email signatur; ”Hos os vil 9 ud af 10 anbefale os til andre”. Vi anbefaler Net Promoter Score® metodikken da den med ét spørgsmål giver indblik i, i hvor høj grad dine kunder vil anbefale din virksomhed til andre.

Det er altid godt at vise sine potentielle kunder at man har høj kundetilfredshed. Endnu vigtigere er det, at man kommunikerer ud at det faktisk er noget man måler på, og går op i. I viser som virksomhed, at I faktisk er interesserede i at have tilfredse kunder.

Der er ingen virksomheder der helt kan undgå utilfredshed, men alle virksomheder kan arbejde med det og besvare alle de utilfredse kunder. Vis det, for det skaber tillid hos de potentielle kunder.

Kundeloyalitet

 

 

P.S Du kan læse mere i vores bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

 

 

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.

NPS

Vores kunder elsker Relationwise