close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Vis kundetilfredsheden, skab tillid og få nye kunder

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-08-2012

Noget du kan starte med er at få alle dine kundevurderinger op på dit eget website. Det er langt bedre at du vælger dit eget website, da det er bedre for søgemaskineoptimeringen. Du viser både dem der er tilfredse, men også dem der er utilfredse. Dem der har været utilfredse håndterer du. Man kan ikke undgå at nogle kunder er utilfredse, selv hvor godt man gør det.

Langt de fleste virksomheder gør en stor del ud af at højne tilfredsheden overfor kunderne. Det kan af og til ske at man ikke kan undgå utilfredshed. Men det skal man ikke være så ked af, hvis det bare er 1-2 %, hvor nogle er utilfredse af den ene eller anden årsag. Du skal blot lære af kundernes feedback og håndtere utilfredsheden. Det viser at der er gennemsigtighed og det kan kunderne rigtig godt lide.

Der er også mange kunder der går ind og skriver hvilket produkt de søger efter samtidig med at de skriver ”kundevurderinger” eller ”reviews” og på den måde er der en god chance for at de vil finde dine kundevurderinger på dit website. Hvis de ellers kan se at du har en høj kundetilfredshed, så er der stor chance for et salg.

Du kan også vise den generelle tilfredshed, hvis du f.eks. har 97 % tilfredshed. Vis det på din hjemmeside, f.eks. i form af en stjernerating. Der er mange andre steder hvor du kan vise din kundetilfredshed til dine nye kunder. Vis det f.eks. som en del af dit emailsignatur; ”Hos os vil 9 ud af 10 anbefale os til andre”. Her kan vi anbefale Net Promoter Score® som bliver mere og mere anerkendt. Det er altid godt at vise sine potentielle kunder at man har høj kundetilfredshed. Endnu vigtigere er at man kommunikerer ud at det faktisk er noget man måler på. I viser som virksomhed at I faktisk er interesserede i at have tilfredse kunder.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her..

Der er ingen virksomheder der helt kan undgå utilfredshed, men alle virksomheder kan arbejde med det og besvare alle de utilfredse kunder. Vis det, for det skaber tillid hos de potentielle kunder og det kan mærkes på bundlinjen.

Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264

 

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.