close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Lyt til kunderne med Net Promoter Score®

Skrevet af J. Christian Andersen

Det er vigtigt at være lydhør over for kunderne i en kundetilfredshedsundersøgelse, da det bidrager til at indhente troværdig og præcis kundefeedback. Kundetilfredshedsundersøgelser er et af de mest effektive midler til at indhente data. Når markedsanalysemedarbejdere gør brug af undersøgelser, indhenter de feedback fra flere mennesker, end når de blot taler med enkelte kunder eller gennemfører en fokusgruppeundersøgelse. Hvad mener kunderne om de serviceydelser, de benytter sig af? Hvad er effektivt, og hvad er ikke effektivt for dem – og hvorfor? Den tilgang, kunderne bruger til at beskrive serviceydelsen eller produktet, kan fortælle markedsanalysemedarbejderne meget om, hvad de foretrækker, og hvordan produktet kan hjælpe dem til at blive mere effektive, så for at opnå øget effektivitet må markedsanalysemedarbejderne være lydhøre.

Desuden vil lydhørhed hjælpe markedsanalysemedarbejdere eller virksomheder til at skabe et tillidsforhold, som vil styrke forbindelsen med kunderne og være afgørende for, om kunderne vender tilbage for at købe mere en anden gang. Net Promoter Score® er en effektiv måde at lytte til kunderne på. Der stilles som udgangspunkt blot ét spørgsmål. Det er en model der med Relationwise A/S kan automatiseres i samspil med dit CRM system, så hver gang der sker en transaktion, sendes ét spørgsmål til kunden. Alle svar sendes tilbage til marketingchefen eller den enkelte medarbejder, som hver dag kan lytte til kundernes feedback.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.