close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Net Promoter Score® – et effektivt redskab til at fastholde kunder

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 19-05-2011

En moderne virksomhed anvender en strategi med Net Promoter Score® med et mål om at fastholde kunder for at høste fortjeneste på længere sigt. Ved hjælp af Net Promoter Score® kan virksomheder effektivt finde frem til kundeloyaliteten og kundernes holdninger til et bestemt produkt eller serviceydelse. Net Promoter Score® kan ved hjælp af Relationwise A/S udformes som en automatiseret kundemåling, hvor alle kunderne, hver gang de handler hos virksomheden, får stillet det gennemtestede Net Promoter Score®. Der er altså ikke tale om et langt spørgeskema, men oftest blot et enkelt spørgsmål. Den bedste måde at fastholde kunder at følge op på et bestemt emne eller klage. Kundernes dårlige shoppingoplevelser kan forhindre dem i at købe mere af virksomheden. Derfor er Net Promoter Score® en markedsføringsstrategi, virksomheder ofte bruger, da det drejer sig om at stræbe mod at opfylde kundernes forventninger, så deres loyalitet kan opretholdes, og kundefastholdelsen kan styrkes.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.