close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Net Promoter Score® løser forfejlede kundetilfredshedsundersøgelser

Skrevet af J. Christian Andersen

At foretage kundetilfredshedsundersøgelser giver virksomheden mulighed for at få information om kundernes præferencer og ønsker, og feedback på virksomhedens produkter og serviceydelser. Men en dårligt planlagt kundetilfredshedsundersøgelse fører til dårlige rapporter.

Resultater af kundetilfredshedsundersøgelser i tal der kan bruges til noget
Alt for mange undersøgelser går unødigt dybt ned i detaljerne. Der stilles alt for mange spørgsmål, og resultaterne ender som en rapport med en masse upræcise statistikker. De fleste virksomheder kan nikke genkendende til undersøgelser der havnede på hylden og samlede støv. Den traditionelle kundemåling er lavet af akademikere, men virksomheden er en helt anden i hverdagen ude i virksomhederne. Net Promoter Score®, er en af løsningsmodellerne, når virksomhederne ønsker at sige farvel til de klassiske kundetilfredshedsundersøgelser. Modellen er simpel og ligetil. Der stilles som udgangspunkt kun ét spørgsmål. Samtidig kan du bruge din Net Promoter Score® til at sammenligne dig med andre virksomheder, da det er en standardiseret model.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.