close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Brug Net Promoter Score®-målingen skal ske kontinuerlig

Skrevet af J. Christian Andersen

Kundetilfredshedsundersøgelser via Brug Net Promoter Score®-modellen bør gennemføres kontinuerlig. De udføres bedst mens købsoplevelsen stadig er frisk i kundernes bevidsthed. En kundetilfredshedsundersøgelse skal for det første give virksomheden chance for at få øje på problemområderne i sine forretningsgange, for det andet skal den overbevise kunderne om, at virksomheden gør noget for at levere bedre ydelser. Desuden er der en direkte sammenhæng mellem kundetilfredshed og lønsomhed. Når kunderne er glade – vel at mærke meget glade –  er de også loyale. Med andre ord køber de mere og anbefaler virksomheden til andre. Mange virksomheder føler sig usikre på, hvordan og hvornår en kundetilfredshedsundersøgelse bør gennemføres.

Men hvis virksomheden kun udfører en kundemåling hvert år eller hvert andet år, så kan der være en masse utilfredse kunder, virksomheden ikke når at behandle inden det er for sent  – og de er smuttet over til konkurrenten. Transaktionsundersøgelsen er derfor den optimale løsning. I denne type undersøgelse kontakter man køberen af en vare eller serviceydelse direkte for at få feedback, lige efter at købet er foretaget. Relationwise A/S har specialiseret sig i at hjælpe virksomheder med at oprette et automatisk feedback system. Med en CRM-integration, bliver der automatisk sendt et spørgsmål – også kendt som det ultimative spørgsmål (Net Promoter Score®) – til kunden, lige efter der er foretaget et køb.

Kontakt en af vores konsulenter for mere information på info@relationwise.dk eller tlf. 70 268 264.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.