close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Online spørgeskema til projektevaluering

Skrevet af J. Christian Andersen

Nogle virksomheder har store projekter som tager uger eller måneder at levere. Med projektevalueringer kan du kortlægge dine projekters styrker og svagheder, og på den måde hele tiden optimere projektet. Relationwise A/S har erfaring fra bl.a. en kendt dansk ingeniørvirksomhed, med at opsætte et feedbacksystem integreret med klientens CRM, som giver salgs- og marketingchefen mulighed for løbende at have fingeren på pulsen under hele projektforløbet. Salgs- og marketingchefen kan få feedbacken direkte til sin smartphone, tablet eller computer, og agere med det samme, hvis der ikke er fuld tilfredshed.

Relationwise A/S anbefaler Net Promoter Score®, der med en skala fra 0-10 giver et langt mere nuanceret billede. Er kunden blot tilfreds, f.eks. 7 eller 8, eller er kunden 9 og 10, der gør kunden loyal og til en ambassadør? Alt for mange virksomheder lader sig nøjes med middelmådighed og en ‘godt nok’ mentalitet. Kun virksomheder der stræber efter at gøre tingene bedst muligt, går fra Good to Great. Net Promoter Score®-modellen indeholder kun ét tal, nemlig Net Promoter Scoren®, så det er også nemt at sammenligne projekter på tværs af organisationen og over tid. Det giver ledelsen det fulde overblik. Går det i den rigtige retning? Er der afdelinger som halter bagefter og som skal have en hjælpende hånd?

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.