close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Se tilfredsheden over tid

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 01-08-2012

Som salgs- eller marketingchef, bør du altid kende tilfredsheden over tid. Måske har I en god tilfredshedsscore, men hvis den var endnu bedre året før, så er udviklingen jo negativ og der er stor risiko for at tilfredshedsscoren vil blive endnu dårligere året efter. Med vores monitor får du det optimale tidsrelative overblik. En visuel graf viser hvordan udviklingen bevæger sig – så I ved hvor og hvornår I gør tingene rigtigt, og I ved med det same hvor I bør gribe ind for at stoppe en eventuel negativ udvikling.

Da vores automatiske feedback system foretager kundemålingerne løbende, så kan du se udviklingen, ikke bare fra år til år – som med de klassiske årlige kundemålinger – men i stedet følge med udviklingen fra måned til måned.

Vi anbefaler at du kun sammenligner ét tal fra ét spørgsmål fra år til år, i stedet for et spørgeskema med mange spørgsmål. Det har vist sig, at kundeloyalitet kan måles ud fra ét bestemt spørgsmål, også kendt som Net Promoter Score® modellen. Spørgsmålet er; “På en skala fra 0-10, i hvor høj grad vil du anbefale os til dine venner eller kollegaer?” Før der kan være tale om ægte kundeloyalitet, så skal kunden give et 9- eller 10-tal.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.