close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Vis din Net Promoter Score® og få nye kunder

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 19-05-2011

Du kan med fordel vise resultaterne af dine løbende målinger over for kunderne – både de eksisterende og de potentielle. For de eksisterende kunder kan de se at de er blevet lyttet til og for de potentielle, giver det tryghed når de står og skal vælge om de skal købe hos dig. Med Relationwise A/S kan vi designe dit helt eget rating system. Du kan vælge om det skal være 0-10, som er den klassiske Net Promoter Score® rating, eller f.eks. et system med 5 eller 6 stjerner, som også er meget populær. Du kan også vælge om du vil have dine kundeudtalelser med på din hjemmeside, og om svaret fra kundesupporten skal tages med. Det viser åbenhed og gennemsigtighed, og det giver tryghed over for kunderne. Ratings og løbende kundeudtalelser giver tilmed gode placeringer på google, idet google bevidst har valgt at kundeinvolvering vægter højt i deres algoritmer.

Om det skal være f.eks. et stjernesystem eller Net Promoter Score® afhænger meget af, hvilken virksomhed det omhandler. For B2B virksomheder er Net Promoter Score® det mest effektive og det er en model som er blevet meget anerkendt, med god grund. Men der er også mange tilfælde hvor Net Promoter Score® giver mest mening for B2C virksomheder. Kontakt Relationwise A/S og vi kan sammen finde frem til det helt rigtige rating system for din virksomhed. Vores erfaring er, at vi kan have systemet implementeret og klar på under 2 uger. Det bedste af det hele er, at det kun skal sættes op én gang.

Læs mere i vores gratis bog om Net Promoter score / NPS®, kundeoplevelser og loyalitet som du kan få gratis her.

*Net Promoter, Net Promoter Score og NPS er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Co. & F. Reichheld. Det er en åben spørgemodel, som alle kan bruge frit.