close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Sådan vælges den bedste leverandør af kundetilfredshedsundersøgelser

Skrevet af J. Christian Andersen

Kundetilfredshedsundersøgelser er et af de bedste redskaber til at fastholde kunder. For at give de bedst mulige resultater for virksomheden må kundetilfredshedsundersøgelsen udformes efter velgennemtænkt planlægning.

En præ-formuleret kundetilfredshedsundersøgelse må være relevant for branchen, og hvis den kan udformes professionelt, vil det være det bedste, men der må tages højde for, at udgifterne ikke må blive for store. Nogle leverandører af kundetilfredshedsundersøgelser tilbyder flere pristilbud, mens andre tilbyder adskillige, alt efter hvor mange funktioner og databehandlingsmuligheder virksomheden ønsker. Virksomheden skal altid sikre sig, at man kan få programmet demonstreret, før der træffes aftale om køb.

Den næste vigtige faktor er kundesupport. Denne facet af leverandørvalget bliver ofte overset. Men kundesupport spiller en afgørende rolle, når man står over for spørgsmålet om, hvordan man gør brug af leverandørens komplekse rapporter. Derfor skal man vælge en leverandør, som yder ordentlig kundesupport.

Eftersom en kundetilfredshedsundersøgelsen også er en præsentation af virksomheden, må den bære virksomhedens navn og logo samt detaljer om virksomheden. Kontaktinformationer vil gøre det let for kunderne at kontakte virksomheden, hvis de ønsker det.

Det bedste udgangspunkt for kundetilfredshedsundersøgelsen er, at den skal være let at forstå og enkel at evaluere.

Når kundetilfredshedsundersøgelsen er gennemført, skal den valgte leverandør kunne præsentere rapporter til tiden og i et format, der er let at anvende, så markedsanalysemedarbejderen kan forstå den grafiske præsentation af kundernes svar alene ved at skimme rapporten.