close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Svarprocenter


På denne side kan du finde en række tips og ideer til hvordan du forbedrer din svarprocent og modtager mere feedback fra dine kunder. Få løbende feedback fra dine kunder ved hjælp af Net Promoter Score. En skala som flere og flere virksomheder har stor succes og glæde ved.


8 tips til en højere svarprocent
Question and answers

Sådan får du en højere svarprocent

En af de ting vi ofte taler med nye kunder om er antallet af spørgsmål. Alle vil have flere spørgsmål, fordi de dermed tror, at de får flere svar og mere viden. Faktum er, at det snarere er det modsatte, der er tilfældet.

Med kun ét spørgsmål og én kommentar giver denne metodik en høj svarprocent og kan bruges som et ledelsesværktøj i hverdagen. Med RLS trendlines, benchmarks, dashboard og workflow sikrer vi løbende og værdifuld viden om kunderne. Dermed kan de enkelte medarbejdere, afdelinger, produktdivisioner, lande og forretningsenheder konstant have fokus på forbedringer, og hele tiden optimere kundeoplevelsen.