close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Vi hviler ikke på laurbærrene

Skrevet af Relationwise teamet | Senest opdateret den 31-08-2010

Vi hviler ikke på laurbærrene!

Kundeundersøgelse 2005

I sommers gennemførte vi vores årlige kundeundersøgelser og vi må sige at vi er stolte over at kunne præsentere resultaterne for dig.

96,5 % svarede at de alt i alt er "tilfredse" eller "meget tilfredse" med at bruge vores spørgeskema-værktøj og Relationwise A/S som leverandør. Det betyder at vi har holdt fast i den høje tilfredshed fra sidste års kundeundersøgelse, hvilket vi selvfølgelig er meget glade for.

Men vi læner os nu ikke tilbage i stolen og glæder os over resultatet. Vi har brugt de sidste par måneder til at gå i dybden med de mange besvarelser, og fundet frem til en række områder hvor vi kan blive endnu bedre!

Endnu hurtigere feedback fra supporten

Pga. de mange nye kunder der er kommet til i år har support-afdelingen haft meget at se til, hvilket nogle gange har betydet lidt længere ventetid end normalt.

Derfor har vi fået en ekstra mand på supporten så vi nu kan svare endnu hurtigere på jeres henvendelser.

Brugervenlighed frem for alt

93 % af vores kunder er enten meget tilfredse eller tilfredse med brugervenligheden af vores værktøjer.

Det synes vi er rigtig flot, men da vores kunder samtidig mener at brugervenligheden er utrolig vigtig, stræber vi selvfølgelig efter at gøre dette endnu bedre i fremover.

Dette gøres helt konkret ved at vi registrerer alle kunde-forslag så vi sikrer at alt bliver taget med i planen for den fremtidige forbedring af vores værktøjer.

Endnu bedre forklaringstekster

Vores udviklingsafdeling arbejder konstant på højtryk for at udvikle nye funktioner der kan gøre vores kunders hverdag endnu nemmere. Derfor er det yderst vigtigt at menupunkter og forklaringstekster er helt præcise så alle hurtigt og nemt kan udnytte de mange fordele.

Vi har derfor lavet en omfattende gennemgang af vores værktøjer, og i løbet af den kommende tid vil opdaterede forklaringstekster, og endnu mere præcise menupunkter gøre hverdagen endnu nemmere for vores kunder.

Masser af nye fordele

Vi har fået masser af gode forslag til nye funktioner der kan hjælpe kunderne i deres daglige arbejde. Alle disse forslag har vi gennemgået og sat en lang række af dem på vores udviklingsliste, så vi sikrer os at værktøjerne også i fremtiden lever op til kundernes behov og ønsker.

Endnu en gang tak til alle vores kunder for de mange besvarelser og ikke mindst de mange pæne ord :-)

Klik her og læs hvad vores kunder ellers siger om os, og om de mange fordele de har opnået.