close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Tekstversion af Webinar; Få mest muligt ud af Relationwise

Skrevet af J. Christian Andersen

Velkommen!

Jeg vil gerne starte med at dele dette Richard Branson-citat med jer:

“Den måde, som du behandler dine medarbejdere på, er den samme måde, som de vil behandle dine kunder på” -Sir Richard Branson (Engelsk iværksætter, investor og filantrop).

Sir Richard Bransons ord er omdrejningspunktet for det, jeg vil tale om, idet vi skal tænke mere holistisk omkring Net Promoter Score (NPS) og kundeloyalitet. Det starter også hos medarbejderne. Det vil jeg komme ind på senere.

Mit navn er Christian. Jeg er direktør for Relationwise, og har følgende lille program til jer:

  1. Benchmark. Hvordan man benytter sin NPS og sammenligner den med andres.
  2. eNPS. Hvordan man bruger NPS i forhold til sine medarbejdere.
  3. Svarprocent. Hvad man kan gøre for at booste sin svarprocent.

Lad os komme i gang!