close

Få en præsentation.

Så enkel er processen:

  • Udfyld formularen
  • En af vores customer experience eksperter vil derefter kontakte dig
  • Du vil opleve vores Customer Experience Platform og få svar på dine spørgsmål
Close

Log In

Forgot password?

Hvis du har glemt dit password, så KLIK HER.

For at login i vores løsning til Paneler, så KLIK HER

Benchmarking


Hvad er en god Net Promoter Score? Guide til bedre NPS Score i 2018
Hvordan konverterer jeg detractors og passive tilfredse til promoters?
Hvilken konsulent bør jeg bruge i implementeringen af Net Promoter Score® strategi?
Hvordan deles Net Promoter Score® bedst internt?
Hvordan læser og kategoriserer man kundekommentarer bedst?
Hvad er de tre vigtigste fokusområder i Net Promoter Score implementering?
Hvordan får vi den højeste svarprocent?
Hvordan finder jeg frem til den bedste Net Promoter Score® leverandør?
Hvor ofte måler organisationer Net Promoter Score®, og hvordan?
Hvordan håndterer man detractors og utilfredse kunder
Hvordan motiverer jeg medarbejderne omkring Net Promoter Score®?
Benchmarking – Sammenlign butikker, afdelinger etc.