Relationwise

Artikler og blogindlæg

Få mere indsigt i, hvordan I styrker jeres kundeloyalitet og medarbejderloyalitet.

En feedback model er essentiel for, at vi kan skabe de bedst mulige rammer for feedback og dermed en bedre arbejdskultur.

NPS og eNPS er uundværlige redskaber til at få loyale medarbejdere og kunder, mener ledelsen i Kjær & Sommerfeldt.

EQ, også kaldet følelsesmæssig intelligens, er et mål for, hvor adaptivt du for holder dig til egne og andre menneskers følelser.

Aida vækstede deres NPS score med mere end 300% på få år og blev Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed.

Unit IT er blevet kåret som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2020. Sejren er meget velfortjent!

Hvad gør Dinero for at holde fokus på målgruppen, give kundeservice i verdensklasse og samtidig formå at have så glade medarbejdere?

Virksomheden Irma har vundet hovedprisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed (DMAV) 2018.

Mængden af loyale kunder er et langt bedre mål for fremtidig salg end tilfredse kunder. Men hvad er forskellen egentlig? 

God kundeservice kan virke forvirrende at opnå, men faktisk kræver det sjældent at opfinde den dybe tallerken. 

Læs om en mindre virksomhed, Cad & The Dandy’s, vækst med Net Promotoer Score.

Timelogs vision er at nå deres personlige, projekt- og forretningsmål uden at miste overblikket vha. NPS.

Ambassadøreffekten er en af de vigtigste principper for BRFKREDIT.